Download Tesalonika br barus- nimai buah ersam

Posted by Mr. Blue Rabu, 18 Agustus 2010 0 comments
Downlad lagu, lirik, chord, mp3 Tesalonika br barus- nimai buah ersam

intro :
D B e G A# D e
C a A

D A bm em D A
ertima-tima ertima aku rusur nandangi kena
em f#m
nimai ranan ndu rutang
gm em A
sibelasken ndu nandangi aku

G A D
oho.. lala
em G A
kena kel peagi man bangku
G D f#m G A
nd kar nindu

*
terapa-terarap terarap aku suari bengi
ija janji ndu ndube
sibelas kenndu nandangi aku

ho ho lala
kena kel pagi sirukat nakanku nindu
nd karo nindu

bm F# em
cakap manis nge kepe kerina
em D
erbahan aku terdaya
bm F#
kepeken ate ndu ngena
em D
terjeng biber ngenca

B em
ibahan ndu aku mama iting
G A# dm
pas bagi nimai buah ersam
B em
itimai pe labo mbera erbuah
A D A
amin timai pe ngayak metua

mulihken ku : *

my Think download

0 comments:

Posting Komentar

Gelah ermajuna blogta enda mari radu ras kita mekenasa. Tadingken sitik katandu jenda sope lenga kam nading ken blog enda. Bujur Tuhan simasu-masu kita kerina